ارزانترين باربري مشهد به نقاب (جوين) نيسان خاور کاميونت
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین باربری مشهد به نقاب (جوین) نیسان خاور کامیونت

همشهریان عزیز در تمام خیابان ها و محلات شهر مشهد به عرض شما میرسانیم که گروه حمل ونقل باربری مشهد به نقاب (جوین) اعلام آمادگی می نماید که تا 70% تخفیف بار و اثاثیه شما را در اسرع وقت و به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته به اقصی نقاط کشور حمل و جابجا می نماید.

ناوگان حمل ونقل شهری و بین شهری مشهد نقاب (جوین) در تمامی خیابان ها میادین و بلوارهای شهر مشهد مستقر می باشد لذا شما هموطنان عزیز از هر نقطه ایی از شهر که درخواست سرویس دهید در کمتر از 10 دقیقه سرویس های این مجموعه به محل درخواستی شما جهت بارگیری حاضر خواهد شد.

باربری مشهد در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود این مجموعه ا آغاز فعالیت خود شعار مهمی را در سر لوحه کار خود قرار داد و آن اینکه باربری مشهد به نقاب (جوین) بایستی ارزانترین باربری در سطح شهر مشهد باشد که خوشبختانه خیلی زود به این هدف دست یافت.

هم اکنون نرخنامه تعرفه قیمت و کرایه باربری مشهد به نقاب (جوین) جهت حمل بار اثاثیه اسباب کشی و اثاث کشی ارزانترین در بین تمام باربری های سطح شهر می باشد بنابراین اگر می خواهد از مشهد به نقاب (جوین) نقل مکان نمایید شک نکنید این باربری ارزانترین در بین تمام شرکت های حمل و نقل بوده و خواهد بود.

فاصله مشهد به نقاب (جوین) 294 کیلومتر می باشد که به طور میانگین حدودا 3 ساعت و 16 دققه زمان رانندگی لازم می باشد تا به شهرستان نقاب (جوین) برسید.

براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر، برابر با ۱۴،۷۲۳ نفر بوده‌است. جمعیت نقاب در سال ۱۳۹۰، ۱۳٬۶۱۴ نفر برآورد شده‌است جهت حرکت از مشهد به شهرستان نقاب (جوین) باید از مکان ها و شهرهای زیر عبور نمایید. مشهد - ملک آباد - بزرگراه مشهد به نیشابور - شهر جدید بینالود - قدمگاه نیشابور - ساحل برج - روستای بوژمهران - روستای چاه بلند نیشابور – نیشابور – سبزوار- بید - حکم آباد - راه اندقانک – جوین

باربری مشهد دارای بالاترین سطح انواع ماشین های سبک و سنگین در مشهد می باشد که می توان به نیسان پیکان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیون کامیونت تریلی و ده چرخ اشاره نمود همچنین لازم به یادآوری می باشد که کلیه خودروهای حمل اثاثیه منزل و اداری سبک و سنگین این مجموعه مدل بالا می باشد و آماده سرویس دهی شهری و مخصوصا بین شهری هستند.

حمل بار و اثاثیه توسط کارگران ماهر و همچنین بارچین های بسیار حرفه ایی و رانندگان راه بلد تخصص باربری مشهد با نام تجاری نتسان می باشد. ما افتخار می نماییم که شرایطی را فراهم نموده ایم که قادر هستیم تا 70% تخفیف بار و اثاثیه شما همشهریان عزیز را در داخل شهر مشهد و بین شهری از مبدا مشهد و تهران فراهم نماییم.

از جمله ابتکارات باربری مشهد تماس مدیران ارشد مجموعه با مشتریان بعد از اتمام عملیات باربری می باشد تا ضمن دریافت پیشنهادات و نظرات مشتریان عزیز , از میزان رضایت مندی انها مطلع شویم . با افتخار اعلام می نمایم هرگونه انتقادی را با جان و دل پذیرا هستیم و در سرویس دهی های خود لحاظ خواهیم کرد.

در پایان مجددا یادآوری می نماییم در صورتی که تصمیم به حمل هرنوع بار و اثاثیه منزل اداری و تجاری از مشهد به نقاب (جوین) را دارید این مجموعه هم از نظر کیفیت سرویس دهی و هم از نظر نرخنامه و کرایه بهترین گزینه می باشد منتظر تماس شما هموطنان عزیز هستیم.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: